WinFit - Better Body system - kapitel 2 - af CEO David Schmidt

20-08-2016

David Schmidt fortsætter sin beretning om hvordan ideen og systemet blev til. Du kan læse kapitel 1 her

"Hvorfor du vil lykkes med dette program, når andre programmer ikke har virket.
Som en opfinder er der intet, der bringer mig større glæde end "aha" øjeblikke. Til dato har jeg har over 100 patenter på verdensplan, så jeg har oplevet denne åbenbaring mange, mange gange. Men i tilfældet med det nye system, var det faktisk nogle hårde tider, der hjalp mig frem til sådan et øjeblik.
Psykologer siger, at der ikke er nogen ofre. Folk kan være ofre, men hvordan vi reagerer på traumer er vores eget valg. Så når folk står med en personlig tragedie, er der to forskellige måder, vi kan reagere på: vi kan vælge at bryde eller hoppe.

Jeg kan huske at jeg vågnede op en morgen og indså, at jeg havde mere kropsfedt end jeg ønskede, og det var jeg ikke glad for det. For omkring et år siden, var jeg så uheldig at opleve nogle alvorlige personlige traumer, og den daglige stress havde givet et tillæg i form af noget akkumuleret mave fedt. Jeg var ellers sund, men jeg kunne ikke lide den måde, jeg så ud på, og jeg var fast besluttet på at løse problemet.
Jeg var 52 dengang, en alder, hvor de fleste mennesker finder det vanskeligt at nå dette mål. Hvis jeg fulgte den konventionelle visdom og gjorde, hvad regeringen fortæller os, så er den eneste måde at miste dette ekstra kropsfedt ved at reducere kalorieindtaget og øge motionen. Problemet var, jeg hadede tanken om at skære kalorier ned, og jeg hadede tanken om at skulle lave lange cardiotræninger. Hvis jeg skulle gøre det, ville jeg være nødt til at udvikle en rutine, som jeg kunne omfavne som en ny livsstil.
Og så tænkte jeg, hvorfor ikke vende min ulykke til en mulighed og opfinde en ny måde at tabe fedt på! Efter alt, hvis 74 procent af amerikanerne er overvægtige, så virker det, de fleste mennesker gør, åbenbart ikke.

Hvorfor blive ved med at prøve en mislykket metode?
Så for at miste min ekstra mave fedt, besluttede jeg mig for, at lave nogle regler for mig selv. Det skulle være noget, som jeg let kunne følge, og faktisk nyde. Hvis jeg nød at gøre det, ville chancerne være, at jeg ville blive ved. Ikke kun endte jeg med at nyde dette program, jeg elsker det! Men mere om det senere.


REGLERNE

REGEL # 1: Ingen slankekure, Ingen kalorie restriktioner.
Den første regel jeg oprettede for mig selv var - ingen slankekure. Det er fordi slankekure virkelig ikke giver mening, og her er hvorfor. Når du begrænser kalorieindtaget, sker der en række meget vigtige ting.
Jo, du vil du tabe dig i starten, men vægttabet er en kombination af vand, fedt og – jeg er ked af at sige, dit hårdt trænede og nødvendige muskelbehov. Muskler er en del af et organ system, som nogle gange kaldes "det metabolisk aktive væv," hvilket betyder at det bruger energi. Hvad sker der så, når musklerne mindskes? Dit stofskifte bremser, fordi du nu har brug for færre kalorier om dagen. Dette er virkelig dårlige nyheder, fordi det sinker hastigheden af dit vægttab. Og endnu værre, så vil du ramme din vægttabs platform efter omkring tre uger, hvilket netop beviser, at kaloriebegrænsning (slankekure) simpelthen ikke virker. Det er frustrerende, fordi du tydeligvis ikke kan reducere din fødeindtagelse og tabe kropsfedt. Som et resultat, giver mange mennesker op på dette tidspunkt, og begynde at spise mere, hvilket forårsager, at deres organer vokser kraftigt som en hævn. Det er derfor, du ser folk, der går på slankekure taber sig i første omgang, for kun at vinde den tilbage igen. (Eller nogle gange endda vinde ekstra vægt).

Lad os bruge et eksempel fra den virkelig verden og fra en meget anderledes perspektiv. De fleste professionelle bodybuildere bruger mere end 7000 kalorier om dagen, hvorfor de skal forbruge over 10.000 kalorier om dagen. Ronnie Colman, otte gange Mr. Olympia og tidligere har godkendt LifeWave plastre, vejede 330 pounds og havde syv procent kropsfedt på toppen af sin karriere! Dette illustrerer tydeligt, at et højt indtag af kalorier ikke nødvendigvis gør nogen overdrevent fed.
Tilsvarende forbruger svømmere over 5.000 kalorier om dagen, men også har noget af den bedste fysik af alle atleter. Jeg så engang en videnskabelig undersøgelse af svømmere, der forsøgte at forstå, hvordan de kunne spise så meget og have så lidt kropsfedt. Det viser sig at svømme et par timer om dagen forbrænder kalorier, men ikke nær nok til at kompensere for det høje kalorieindtag. Men fordi vandet er koldere end kroppens kernetemperatur, har kroppen brug for at brænde flere kalorier af bare for at holde varmen. Det fik videnskabsmanden til at dække sig selv i isposer i 20 minutter om dagen for at forbrænde flere kalorier! Bare rolig, vi vil aldrig bede dig om at gøre dette.
Nu tænker du måske, at de spiser en masse, men de træner også meget, hvilket er sandt. Men hvis du følger min metode, er den mængde af, hvad du spiser, mindre vigtigt i forhold til dit kropsfedt. Det betyder, at du ALDRIG behøver at gå på DIÆT og ikke behøver at ofre dig unødvendigt, alt imens følelse mæt og komfortabel, og stadig taber det ekstra kropsfedt. Faktisk kan nogle af jer faktisk få bedre resultater ved spise mere, men som vil blive fortalt i detaljer i programmet. Jeg er tilfældigvis et af de mennesker.

Da jeg ikke ønskede, at det skulle være en diæt, gik jeg i den modsatte retning og spiste 3000 eller 4000 kalorier om dagen, bare for at se, hvor langt jeg kunne presse det. Det viser sig at spise så meget er et større arbejde. Ikke kun følte jeg mig mæt og tilfreds hele tiden, sommetider spiste jeg, selvom jeg ikke havde rigtig lyst til det. Igen, at tabe kropsfedt har nødvendigvis ikke noget at gøre med, hvor meget du spiser.


REGEL # 2: Ingen ekstrem træning
Jeg elsker at udøve motion, jeg mener dog, det er sikrest at sige, at de fleste mennesker ikke gør. Og selvom jeg har udøvet sport det meste af mit liv (vægtløftning er min personlige favorit), har det aldrig hjulpet mig til reducere min talje indtil nu.
Gennem årene har jeg prøvet mange forskellige vægttab programmer, inklusive de populære, der er på TV-som kræver alt fra ekstrem cardiotræning til powerwalking, og alt derimellem. Jeg havde begrænset succes og det var svært at få varige resultater for hver enkelt program. Problemet var altid den tid, som hvert program kræver.

Ligesom dig, har jeg temmelig travlt. I løbet af dagen arbejder jeg som administrerende direktør for et multinationalt selskab, og den lille tid, som jeg har tilovers til mig selv om aftenen, nyder jeg ved at læse, lave mad, se film og lave andre ting for at slappe af. Så tanken om at komme hjem sent om aftenen og lave ekstrem cardiotræning i en time, sker bare ikke. Desuden - ville du VIRKELIG ønske at lave cardiotræning på en motionscykel en time om dagen? Så Regel # 2 var simpelthen at tabe fedt med så lidt motion som muligt. For at gøre det endnu mere udfordrende, besluttede jeg at begrænse mine øvelser til blot to dage om ugen, og mindre end 10 minutter om dagen. Jeg indrømmer, at det mentalt var svært, fordi jeg gerne ville gøre mere. Men jeg vidste også, at hvis andre folk skulle lykkes med dette system, så skulle det være noget stort set alle kunne gøre.

På dette tidspunkt, tænker du måske, ”kan jeg virkelig tabe fedt og komme i form på mindre end 10 minutter, to dage om ugen?” Svaret er en absolut JA, og jeg vil vise dig nøjagtigt, hvordan jeg gjorde det. I de første fire uge tabte Jeg otte pund kropsfedt, og i uge syv havde Jeg fået svimlende 12 pund ekstra muskler! Hvis du ikke ønsker, at få ekstra muskler, så fortvivl ikke. Du vil ikke få muskler, medmindre du vil, og jeg vil lære dig præcis hvad du skal gøre, uanset hvad.

Det viser sig nemlig, at komme i form og tabe fedt er et spørgsmål om fysik, og den velkendte formel; kraft =masse gange acceleration, har noget med det at gøre. For eksempel vægtløftning (og du skal ikke løfte vægte, medmindre du har lyst) kan omfatte bænkpres, hvor du har en vægtstang på en given vægt, der anvender et givet tryk til musklen. Når du flytter denne vægtstang frem og tilbage med en given hastighed, giver den kraft til musklerne, og hvis denne kraft er høj nok, vil det signalere musklen til vokse. Vækstfaktorer, såsom IGF-1 og mælkesyre (brændingen) vil akkumulere i musklen, og i de kommende dage får du nye, fastere og større muskler.
Der er en række måder at manipulere formlen (kraft = masse x acceleration) til at bygge slankere og stærkere muskler. For eksempel ønskede jeg at se, om jeg kunne komme op på 100 pushups om dagen i en alder af 52.
Jeg lykkes ikke kun, men jeg ramte også mit mål på kun fire uger! Så denne teknologi gør, at du ikke kun taber det ekstra kropsfedt, det styrker og gør dine muskler fastere. Og bare rolig, du er ikke nødt til at lave endeløse push-ups for at få de ønskede resultater; det er bare noget, jeg ønskede at teste ved hjælp vores unikke tilgang.


REGEL # 3: Det skal virke!
Jeg har været involveret i forskning og udvikling stort set hele mit liv. Da jeg startede LifeWave, etablerede jeg strakt en solid, klinisk forskning (til at underbygge effekten af vores produkter), som skulle være et stor fundament for selskabet. Efter alt, skulle vi markedsføre et nyt produkt baseret på en teknologi, som verdenen aldrig havde set.
I USA kræver både FDA og FTC mindst to kliniske undersøgelser udført for statistisk signifikans, at underbygge et produkts sikkerhed og effekt. Til dato har LifeWave udført over 70 sådanne kliniske undersøgelser af sine produkter. Den resulterende og massive mængde af data tillader os at vide præcis, hvordan vores produkter fungerer, hvad vi hævder, at det kan gøre, og vigtigst, hvordan du kan bruge vores produkter til at forbedre din sundhed og livskvalitet. I overensstemmelse med denne filosofi, ville dette nye system ikke kun blive bakket op af videnskaben, det vil det også være en legitim fedttabs løsning.
Lad os se på det fra et andet perspektiv. Hvor mange gange har du prøvet vægttab produkter, kun for at finde ud af, at de simpelthen ikke lever op til alle deres hype? Hvor mange gange har du prøvet den nyeste urteekstrakt, eller junglesaft fra Amazon? Hvad med appetitnedsættende midler, 500-kalorier om dagen kost, detox-programmer, fedt wraps, motionsmaskiner, og ekstreme træningsprogrammer? Eller måske har du prøvet mere alvorlige tiltag som fedtsugning. Men i sidste ende, har ingen af disse ting givet dig varige resultater.
For endelig at smide det ekstra kropsfedt, er vi nødt til at komme ind til roden af problemet. Tænk tilbage til dengang, da du var en teenager, hvor du aldrig var bekymret over, hvad eller hvor meget du spiste. De fleste af os forblev tynde og sunde.
Da jeg gik i gymnasiet, og det ikke var wrestling sæson, ville jeg bare sidde foran fjernsynet, sluge iskaffe som om der ikke var nogen ende i sigte. Jeg vejede 120 pund, da jeg var 15, og jeg drak en kvart mælk om dagen plus fuld morgenmad, frokost og middag.

Hvis vi kunne genskabe de hormonelle og metaboliske betingelser fra vores udviklingsmæssige og unge-voksne år, kunne vi udrydde det overskydende kropsfedt og opbygge en meget slank og stærk krop.
Men, er det muligt?
Godt spørgsmål! Lad os finde ud af det!"

Copyright - Oversat frit efter David Schmidts Chapter2 – Better Body Shape
 
 
Better Body system David Schmidt
 
Er du også træt af kure, der ikke virker? Eller har du ikke tid eller lyst til ekstrem motion? 😳😱 Vi er et kæmpe netværk, der både sparer med hinanden på Facebook og hygger, når vi er sammen. Så kom med ombord, vi får en fest fra d. 17 september. 🎉🎉🎉


Vil du tabe kropsfedt med Body Better Shape, så du kan få en smækker, lækker, spændstig og slank krop 👙👗👖hurtigere og nemmere end noget andet middel eller kur?
skriv en besked til mig med det samme, så du kan komme i gang allerede ved lanceringen til september.✔✔✔

Kategori: Teknologien, WinFit

Kommentarer

Der er ingen kommentarer til dette indlæg

Skriv en kommentar

Bedste hilsner

Plasterakupunktur 
 
 
www.plasterakupunktur.dk | CVR: 27810691 | - Denmark | Tlf.: +45 51763270